/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Point til Metteto
Fra : stl_s
Vist : 438 gange
200 point
Dato : 26-02-07 16:47

Det var dine helt fortjente point, så vær lige sød at komme og hente dem

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 26-02-07 16:49

ping pong -g-

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 26-02-07 20:32

Du kan få en vasker.
Det nytter ikke noget vi kaster frem og tilbage med depoint. Fortæl mig stedet hvilken firewall freeware, der fungerer bedst for en 8-årig knægt, der ikke aner hvad han foretager sig, for Kerio er s.. for avanceret.
Kan du ikke bare annullere og så er vi kvit.
KH Mette

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 20:59

Næh, kan nu ikke annullere, for så får Kandu pointene tilbage, og det kan vi da ikke have, vel .

Kerio i standard indstillingen, vil ikke have nogle popups, og på den måde vil den være et bedre alternativ end Windows firewallen, som ellers vil alternativet.

Hvis du indstiller Kerio som på billede nr 19, så spørger den ikke om noget. Til gengæld KAN du komme ud for, at den blokerer noget den ikke skal blokere http://www.spywarefri.dk/manualer/kerio-firewall-manual.htm

Ellers er der ikke rigtigt nogle alternativer.

Accepteret svar
Fra : metteto

Modtaget 200 point
Dato : 26-02-07 22:36

Tak

Jeg elsker at blive klogere

KH Mette

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 22:39

Jamen godt du blev lidt klogere .

Og så blev du også lidt point rigere

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 26-02-07 22:40

Tak for svaret metteto.