/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Den her er svær :-/
Fra : RHJN
Vist : 538 gange
165 point
Dato : 25-02-07 10:58

Hej alle I gæve hjælpere i det hvide land

Jeg sidder og er ved at designe en hjemmeside, men må kaste håndklædet og indrømme at jeg vidst har taget en lidt for stor mundfuld her - derfor håberjeg at jeg her i dette forum kan finde en venlig sjæl der kan bidrage med sin assistance.
Siden jeg skal have lavet skal være en såkaldt "Klik på siden for at finde din lokale forhandler". Den er opdelt i 4 kategorier:
1. Brugeren skal afkrydse sine interesseområde(r)
2. Brugeren skal på et landkort klikke sig ind på sin region
2b. Brugeren skal igennem en rullemenu kunne vælge sin egen kommune
3. Der kommer en resultatoversigt frem til kunden hvor interesseområderne i pkt 1 der matcher geografien der er valgt i pkt 2 og 2b. Samtidig med det skal det være sådan at de formaer der har betalt lidt for at være med skal komme øverst i sorteringen her.

Er opgaven forstået? Jeg tænker selv det er noget med 2 access-databaser der skal flettes sammen?

På forhånd tak!

..Rasmus

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 25-02-07 12:46

Jot form har de forme du skal bruge.

http://www.jotform.com/

du kan så importere html til din egen side. Se under tour på siden

Kommentar
Fra : RHJN

Dato : 08-03-07 10:36

Tak for dit forsøg på svar, og undskyld min lange responstid ... Desværre er det ikke helt DET jeg søger .. For at supplere mit spørgsmål har jeg lavet den her side til belysning:

http://www.snabel-af.dk/formular.htm

Ejerens formular er lidt kryptisk i det han skal kunne "have lov til" at tilføje flere kategorier ...

P.f.t.
Rasmus