/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
USB Dongle
Fra : Mille35
Vist : 658 gange
120 point
Dato : 24-02-07 16:45

Sæt dette i din USB port og din PC vil være kompatibel med alle bluetooth telefoner. F.eks. kan du bruge din mobiltelefon til at gå på nettet med, hvis altså din mobiltelefon har Bluetooth.
Version 2.0

Sådan en har jeg lige købt men den vil ikke virke sammen med min Vista ?
Hvad gør jeg lige den siger den mangler nogen filer som den ikke kan finde på den cd der fulgte med og den kan heller ikkefinde noget på nettet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 16:55

Der skal en ny Vista driver til. Søg efter den på producentens hjemmeside eller lad os vide hvad din dongle hedder så kan vi måske hjælpe.

Desværre er ikke alt optimeret til Vista endnu.

Husk at installere driveren før du sætter donglen i usbstikket.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-02-07 16:59
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-02-07 17:11

Hvad er det for en dongle............jeg vil lige prøve at sætte min til Vista.
Min er en Sandberg class 1
Den melder alt vel, og installeret, så nu vil jeg prøve at lægge programmet ind.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-02-07 17:25

Tja -det gik fint - nu søger den da efter en anden bluetoth som den kan lege med.
Jeg har ikke sat min printer til endnu.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 24-02-07 18:07

på cd en står der bluetooth USB Dongle
ivt Bluesoleil version 1.6.4.0

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-02-07 18:42

Det er nok den du skal installere. Den hedder noget andet hos mig:
Generic 1.4.3.4 men det kan godt være at Vista er utilfreds med driveren og beder dig om ikke at installere driveren.
(Vista har selv lagt en driver ind og du kan måske hente en opdateret hos fabrikanten)
Bagefter kan du muligvis H-klikke på det lille bluetooth ikon ned ved uret og så lede efter en og snakke med.
I indstillinger kan du sikkert hakke af, at ikke alle må snakke med din bluetooth

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-02-07 13:08

Min kører fint med Vista og jeg har lige været ude og køre bil for at se på snevejret og har optaget en lille film med min mobil som jeg så har overført med Bluetooth

e.c jeg har jo din mail, så der kommer lige en lille film.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-02-07 17:07

Dajeg åbnede den film i vista....................lignede filen rod. men nu kører jeg XP og vil kikke på filen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-02-07 17:10

Fijala............det er din fil set i XP og Vista.
Citat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Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 25-02-07 17:14

http://www.remozone.dk/shop/default.asp?SetLng=26&Catid=63

det er sådan en jeg har købt,men den kan ikke kører med vista

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-02-07 17:18

Tja - jeg har lidt ondt af alle de forventningsfulde Vista-købere.

Annuller spørgsmålet
Fra : Mille35

Dato : 05-03-07 14:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål