/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Sommerhus til 10 personer
Fra : gummianden
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 23-02-07 19:37

Mine forældre mangler et sted hvor de kan mødes med min fars søskende en weekend, så de har bedt mig om at efterlyse: 1 stk. sommerhus på Sjælland, Falster eller Fyn med 10 sovepladser fra fredag den 2 marts til søndag den 4 marts. Yderligere kan det oplyses(ifølge eget udsagn): Det er til nogle ældre mennesker der ikke larmer og laver hærværk i nævneværdig grad, gerne med lidt luksus, ikke pøl .??

Nogen der kan hjælpe? Og efter at de har brugt 10 dage på nettet i jagten går jeg ikke ud fra at de kan se humoren i at få stukket en række links til udlejnings sider i hånden, så svar hvis du virkeligt har noget at bidrage med, ikke hvis du blot er på jagt efter nemme point ved at bruge 7 sekunder på at formulere en søgestreng til google.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 19:56

Så gør vi det da UDEN søgning....

Sommerhuse til 10 "hænger ikke" på træerne.......

Den eneste mulighed - hvis man overhovedet kan komme frem for sne.... Er at RINGE til udlejningsfirmaerne.....

Det er nok ikke lige i øjeblikket de lægger den slags på nettet....

Og som sagt - så mange er der heller ikke af slagsen...

Jeg ville i stedet lede efter et billigt hotel/logi - der er mulighederne MEGET større og så stor forskel tror jeg ikke der bliver på prisen...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-02-07 20:08

I det jyske landskab finder der mange sommerhuse i den størrelse.
Tyskerne vil gerne bo der med hele familien.
Men det er jo ikke østdanmark.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 23-02-07 20:47

Det er jo bare at gå i gang på google. Men her er da et...

http://www.sologstrand.dk/Resultat.aspx?id=391723

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-02-07 21:14
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 23-02-07 21:20

Og selv om du er ked af links, får du ligegodt et mere http://www.mt-sommer.dk/

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 24-02-07 14:48

refi er der uden hæmninger
la