/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Det bedste program
Fra : ibenib
Vist : 518 gange
20 point
Dato : 23-02-07 11:35

Hvilket redigeringsprogram er det bedtse til både fil og billeder, hvis man f.eks. skal lave reklame film...?

mvh
ibenib

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-02-07 11:57

Det du syntes er bedst at bruge....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-07 12:03

Umiddelbart vil jeg tro af du slipper nemmest om det ved at implementere en sådan reklamefilm i Shockwave Flash. Til redigering benytter du så Flash® Professional 8 :

http://www.adobe.com/uk/products/flash/flashpro/?promoid=BINT

Adobe har også en anden mere 'professionel' løsning på bedding; Adobe® Production Studio:

http://www.adobe.com/aboutadobe/pressroom/pressreleases/200701/010407ProductionStudio.html

Du skal blot være klar over at Adobes produkter ligger i den mere kostbare ende af denne type software.

Leder du efter billige (gratis) 'ting' så findes der en hel bunke af slagsen her: http://download.dk/
Kik bl.a. under menuen: Multimedie

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 10 point
Dato : 23-02-07 12:42

Jeg laver mange brochurer, og kan der bedst lide Publisher. Det er en del af office 2003 pakken, og ligner word meget, men du skal selv lægge dine tekstfelter og billedfelter ind. Når billedet er rettet til skal du aktivt gøre noget for at det ændrer sig, hvor det i word flytter rundt, hvis du går tilbage og retter på din tekst. Stavekontrol, fonde mv. er det samme, plus du har nogle skabeloner og andre ting du ikke har på samme måde i word. Her er det nemmere at arbejde med tekstbox og lignende, og har du billeder derikke bare er skåret lige til, kandu flytte ombrydningspunkterne.

Er det film og tekst der skal laves til en forevisningsting, er powerpoinw der med deres diasses er bedst.

Kommentar
Fra : ibenib

Dato : 23-02-07 15:44

Refi du er et fæ...! og i andre 1000 tak for hjælpen...

Godkendelse af svar
Fra : ibenib

Dato : 24-02-07 10:51

Tak for svaret