/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Win 32: Warezow-me (Wrm)
Fra : Kalle45
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 22-02-07 22:23

Min PCer er blevet inficeret med Warezow- ME trods firewall og antivirusprogram. Trods forskellige tiltag kan jeg ikke få fjernet filen. Er der nogen der kender ormen og ved hvad jeg kan gøre.
mvh Kalle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-07 22:30

Gå på www.spywarefri.dk eller vente lidt så kommer stl_s her....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 22-02-07 22:36

Følg denne vejledning, så kigger jeg på det http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 23-02-07 15:15

Hej Kalle,
Her er nogle muligheder for at fjerne skidtet:

Also Known as: Warezov
SG Index: 8 [Explain]
Removal tools: List of products that detect/remove/protect against Win32.Stration:

Pro User: X-Cleaner
IM - P2P Security Appliance: RTGuardian
Regulatory Compliance: Greynet Enterprise Manager

Category Description: Virus-like program that spreads automatically to other computers by sending itself out by email or by any other means. A program that propagates itself by attacking other machines and copying itself to the affected machine.