/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
oversæt til engelsk igen
Fra : thyfoon
Vist : 936 gange
200 point
Dato : 20-02-07 13:07

så har jeg brug for oversættelse til engelsk igen jeg har desvære ikke så mange point tilbage så derfor kun 200 håber du/i vil aflivel

Hej Jeff

nej jeg har ikke hørt fra post danmark og jeg har haft rykket op til flere gange, jeg har haft fat i vores pakke post og han siger at han ikke kan huske om har været på vores adr og aflevert pakken,han mener ikke at han har.
Jeg har spurt ham om hvordan det kan være at pakke står som aflevet,og han siger at det kan være fejl levert på forkert adr og at de så ikke har en chance for at finde frem til det.
Jeg er ked af at du har miste din pakke, men som du selv forslår så er løsninge nok en tilbage betaling, for jeg tror ærlig talt ikke på at de får fundet den pakke.
Mvh.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-07 13:36

Hvor er det træls, sådan noget, thyfoon

Pøj pøj!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-07 13:38

Du har ikke en postkvittering?

Så kan postvæsenet spore nummeret på sedlen i deres system.

Ved ikke, om jeg har skrevet det før.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 20-02-07 13:48

hej moster hanne han der har sendt pakke til mig har men de siger at de har aflevert pakke men jeg har ikke fået noget og jeg har 650 kr ude at svømme post danmark ved ikke hvor de har aflevert den men det er ikke hjemme hos mig
og mange tak håber at det går godt over hos dig moster hanne
knus ras

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-02-07 13:55

Hvis de har afleveret pakken til dig, skulle du jo have kvitteret for den på den palm, posten har med sig til formålet.

Hvis du ikke har været hjemme, smider de en seddel ind, som du skal vise legitimation, for at gøre brug af.

Så de må have det ene eller det andet hos posten.

Har du bedt om nummeret på pakken af afsender?

Man kan søge efter den på Nettet.

Beklager, hvis alt dette bare er en gentagelse fra tidligere!

Mosteren, som holder skansen i ÅÅÅrhus, do

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-02-07 14:22

Del 1:

No, I have not heard from Post Danmark and I reminded them several times. I have talked to out parcel postman and he tells me that he does not remember being at our address to deliver the package. But he does not think so.

Resten kommer senere - eller fra en anden...

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 20-02-07 14:31

Her er en den er vist ikke helt korekt men måske kan du bruge den www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml
Hilsen Simon

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-07 16:53

Prøver igen, med rettelse og resten:

No, I have not heard from Post Danmark and I reminded them several times. I have talked to out parcel postman and he told me that he does not remember being at our address to deliver the package. But he does not think so.

I asked him how it can be registered of being delivered and he said that it might be delivered at a wrong address by mistake, and in that case they have no chance of finding it.

I am sorry you lost your package, but as you suggested yourself the answer to this will be to pay my money back, because I honestly do not believe that the package will be found.

Kind regards,

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 20-02-07 17:11

Tak for svaret Ysseven.det var skønt med hjælp når man ikke selv er god til sprog

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-07 17:16

Dear Jeff

No, I haven't heard from Post Danmark, not even in spite of having reminded them several times.
I spoke with the postman delievering parcels, and he says he does not directly remember whether he delivered a parcel at my address or not, but he thinks he did not.

I asked him how come the parcel was registered at Post Danmark, as been delivered, and he said that the parcel might have been delivered to a wrong address, and if so, there is no way to find it.
I am sorry that you lost the parcel, but as you suggest, I agree that pay back is the way out, because I don't think that the parcel will be found.

Regards "thyfoon"

mvh dova

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 20-02-07 17:23

Selv tak.

Nu håber jeg, at I finder en løsning og at du får dine penge tilbage. Men det kan jo i princippet aldrig blive dit problem at skulle løfte bevisbyrden for aflevering/modtagelse. Den fornøjelse får PostDanmark, hvis afsenderen eller har en kvittering.

Så held og lykke!

Måske orienterer du om resultatet, når sagen er afsluttet...?