/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook opsætning
Fra : den_nysgerrige
Vist : 639 gange
50 point
Dato : 20-02-07 13:00

Hvorledes opsættes ens outlook til at kunne bruges på andre computere. Sådan at forstå, man har sit outllok indhold med sig, når man man vil læse mails på andre computere.Altså indbakke kalender ja hele molevitten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 13:13

Lav en kopi af din harddisk

Eller brug webmail og webkalender......

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-02-07 13:35

Hehe det med hardisken er lidt besværlig.
Hvordan webkalender og webmail, så det åbner i outlook, og at man kan se sin indbakke. Min erfraing med webmail begrænser sig til at jeg kan via tdc hjemmeside, gå ind og se om jeg har modtaget, men da ikke kan se det øvrige indhold i outlook. Så derfor er jeg da interesseret i hvordan jeg gør det med webkalender og webmail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 13:37

Det kan vel være ligegyldigt om du ser det i Outlook når det du skal bruge er der.....

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-02-07 13:48

Jeg vil jo gerne have min outlook *med* mig. Hvis jeg som det er NU, går ind via webmail er min outllook IKKE med mig. Jeg må åbenbart være sindsyg dårlig til at formulere mig, siden du ikke forstår mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 13:51

Jeg forstår dig udmærket....

Men så må du jo tage komputeren med dig hvis du ikke kan undvære DIN OUTLOOK.....

Du gør det utroligt svært for dig selv.....

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-02-07 13:58

Hvad er det der er svært for mig ?

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-02-07 13:59

Ja det er svært for mig at tage komputeren med rundt, det er nu heller ikke det jeg har i tankerne.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-07 14:02

Outlook er et program der er installeret på din computer, hvis du skal bruge det på andre computere skal proggrammet selv sagt være installeret med dine oplysninger.

DU kan bruge Outlook på alle computere i verden, også med din egen mail og kalender.... MEn det kan alle andre der bruger den samme computer altså også.

Muligheden er som refi er inde på, at du benytter en web version af Outlook, så kan du logge på den fra en hvilken som helst maskine

Det kræver dog en exchange server.. så hvor vigtigt er det?

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 20-02-07 16:10

Tak for svaret Kortoververden.