/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Dobbelt klik
Fra : nicklas_bræmhøj
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 20-02-07 00:41

Hej alle

Nu har jeg sættet i 1 time og prøvet mig frem, men kan stadig væk ikke finde ud af, hvordan man i Windows Media Player gør at når man dobbelt klikker på en sang, så kommer den i kø i stedet for at blive afspillet med det samme.. Nogen der kan hjælpe? Jeg har været inde i næsten alt og kan ikke finde ud af..

mvh

nicklas

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 10:52

HVis alle dine filer skal åbnes med et dobbelt klik.
Så kan du ændre indstillingen i kontrolpanel - MAPPEINDSTILLIGNER- enkelt klik for at åbne mapper.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-02-07 18:22

Ikke alle filer skal åbnes. Altså hvis jeg dobbeltklikker på en sang, skal den sættes i kø, og ikke afspilles med det samme, og alle mapper skal heller ikke åbnes.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 19:17

Prøv at opdatere dit Biliotek/ er.
----
Har du den sidste nye, så søg efter filer, SYNC- kroniser,
hedder det på min, og det åbnes med et enkelt klik.
Min er en UK udgave - der ikke kan hentes ned som DK
Ellers lav en DISK - oprydning på din PC, så kunne det være
at den ikke tog en evighed om at søge efter dine filer.

Mine starter op på ½ sec, men nu har jeg ikke mere end 200 GB musik den skal finde.

OG ALT ER LOVLIGT...

Ellers skal du ind i indstillinger, og slå noget fra, der står Wiev, der kan du
sikkert slå nogle fuktioner fra - så som spiller nu
Der har jeg slået ALT fra, men ikke sikkert det virker på din.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 19:19

Citat
der står Wiev

Går ud fra den hedder noget andet på DK.
Andet valg på menulinien, på DK

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 21-02-07 01:51

Jeg har den nyeste, og jeg har opdaterede det hele. I den gamle var der et sted, hvor jeg kunne gøre det, men jeg kan ikke finde den i den nye..

Annuller spørgsmålet
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 22-02-07 16:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Men tak til alle, som forsøgte at hjælpe!