/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Wma Til Avi
Fra : maxibon19
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 18-02-07 19:40

Hvordan får jeg lavet en Wma Film om til en Avi film????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-07 19:48
Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 18-02-07 22:05

det kan man ikke, wma er et lydformat, avi er film

alle konverteringer kan ske på www.media-convert.com

også wmv til avi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-02-07 22:13

Citat
wma er et lydformat, avi er film

Trods det KAN man godt - jeg kan bare ikke se formålet

Men det kunne jo være en slåfejl så det er wmv der er tale om

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 19-02-07 17:16

oki så spøger jeg på en anden måde jeg har købt en film The.Towering.Inferno og den er uden danske undertekster og så har eg fået film ind på min computer men film er delt i to ved i så hvordan jeg ligger dem sammen til en AVI fil?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 17:38

Det kommer jo helt an på i hvilket program du har importeret den og hvilke undertekster du bruger...

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 19-02-07 18:57

jamen jeg skal bare bruge et program der kan sætte de to film sammen til en film???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-02-07 19:10

Nej - det skal du ikke.....

Du kan ikke bare splitte noget op i ET program og så tro at et ANDET kan samle det igen....

Det er ikke alle programmer der kan lægge undertekster på....

Desuden er det ikke 2 film hvis den ene er wma - det er en lydfil...

Kommentar
Fra : maxibon19

Dato : 19-02-07 21:02

jeg har filmen som er delt i to hvor de er i Avi format og så har jeg hele filmen hvor den er i Wma format..
Jeg kan godt lægge undertekster på film og jeg har programmet til det medet kan hun lægge undertekster på Avi film og der for skal jeg har den hele film som er i Wma lavet om til Avi format?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-02-07 08:39

Citat
der for skal jeg har den hele film som er i Wma

Du har IKKE en film i wma format - det er noget vrøvl....