/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Medie Center Dekoderfejl
Fra : prosat
Vist : 709 gange
300 point
Dato : 17-02-07 13:14

Har fået mig lidt af et problem.

På min stuecomp. køre jeg med medie center 2005, som bruges til at optagelse af tv programmer se vidio.
Oplevet at en optagelse når jeg så det kunne stoppe og sige at der var en "kodefejl", i dag kan jeg ikke se noget at det jeg har optaget fra tv, jeg kan se at det er optaget men får en besked på skærmen,
Dekodefejl.
Der opstod en fejl i Vidiodekoderen eller vidiodekoderen er ikke insall. Genstart mediecenter og/eller computeren.

Har forsøgt på microsoft medie center hjemmeside at finde omtale vidiokoder uden held.

Kan nogen forklare hvad der sker, og hvordan jeg kommer videre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-02-07 13:43

Lad være med at bruge den som optager - der er alt for mange fejlmuligheder i forhold til en harddiskoptager - da flere andre ting kører samtidig......

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 17-02-07 13:52

Hej refi.

Har brugt den et år nu, og har aldrig haft omtalte problem før, har lige tjekket aom jeg kan se en DVD film - negativ.

prosat

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 17-02-07 18:14

Har løst mit problem.

Har fundet/hentet Intervidio Vidio Decoder ver. 7.0.27.191 freewear.

Så jeg lukker her.