/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Dova
Fra : ans
Vist : 763 gange
310 point
Dato : 16-02-07 23:38

Du skal da ikke snydes

http://www.kandu.dk/spg100575.aspx

Hvis du er hurtig, så bliver det til 20 point

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-02-07 23:46

Det vil jeg da kalde yderst generøst.
Bare nu ikke Kandu's regnemaskine kommer til at trække fra.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 320 point
Dato : 16-02-07 23:57

Jeg synes tiden er moden til, at kandu ansætter en supervisor coach! ....Jeg forestiller mig det må være traumatisk sådan at blive snydt for 5 velfortjente point!

Og når nu vi er igang - så burde der også være en læserbrevkasse KUN for de seriøse brugere, hvori de kan fremlægge div. problemstillinger som de er i tvivl om, hvordan de skal håndtere. (eksempelvis kandus regnemaskine)

Og så burde der også være tilknyttet en arbejdspsykolog, læge, fysioterapeut samt adgang til spa og solarium.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-02-07 01:33

..og sikkerhedssko SKAL VÆRE PÅBUDT!

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 01:39

og høreværn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 02:24

Og beskyttelseshjelm, når nogen vil slå een oveni hovedet

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 17-02-07 06:34

glem ikke sikkerhedsbriller,så dova kan se hun er blevet snydt.men jeg giver dova ret.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-02-07 12:17
Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-02-07 12:22

http://sannie.dk/flash-toon-game/org-calc.swf

jeg håber aldrig at jeg kommer til at høre en kvinde,som hende på tasten 0

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 17-02-07 12:46

dejligt at se creamygirl på banen igen.
hvordan går det med den lille smørblomst? hun har da den skønneste alder nu, hvor der sker en masse.
giv hende det elskeligste knus fra aase, som forhåbentlig bliver mormor ...... til september

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-02-07 13:44

Tak Åse - "smørblomsten" har det skam fint fint

Pt vil jeg tro, at den eneste hun mangler at vikle om sin lillefinger er byens borgmester. Så det arbejder vi på

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-02-07 14:00

En baby med gode fingerkræfter!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-04-07 21:03

Dova var så ikke hurtig og ønsker ikke disse point.

Men de skal da ikke gå til spilde

Så jeg giver dem til en anden

Citat
Jeg synes tiden er moden til, at kandu ansætter en supervisor coach! ....Jeg forestiller mig det må være traumatisk sådan at blive snydt for 5 velfortjente point!

Det vil ikke være nok kun at ansætte en, det vil han/hun ikke kunne klare

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 09-04-07 21:10

Tak for svaret creamygirl.

Der kom lidt renter på, men forhøj/accepter + sendknappen var i udu

Nu håber jeg at sendknappen fungerer.

Det der med spa og solarium en gang imellem, det kunne jeg da godt bruge.

Det sørger du lige for ik'