/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ide til domæne navn? :)
Fra : rudik
Vist : 802 gange
25 point
Dato : 14-02-07 17:53

Det er nok ikke det rette sted, men prøver dog af lige vel

Hej..
Jeg vil i gang med en ny hjemmeside, og til den skal jeg bruge et gyldigt domæne navn. Altså www.domænenavn.dk ER her nogle her inde, er har en fed ide til et navn?

Sidens indhold:
Support til nybegyndere i at lave deres egen hjemmeside, i html, php og cms systemmer.
webmaster stuff, som webmastere kan sætte ind på deres hjemmeside.

På forhånd tak for jeres bud ?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-02-07 18:10

hjemmesideassistance.dk
buildasite.dk
helpbuildasite.dk
helpmebuildasite.dk

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 18:15

det lyder da bare dumt, når det er på en dansk side. ;) og med dk domæne. ellers er det nogle udemærkede forslag. ;-D

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 18:19

ps. de skal ikke være optaget i for vejen ;) det var din buildasite.dk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-02-07 18:20

Jamen, det sagde du sku´da ikke en skid om, så pøj pøj med det hele da.dk.
Good luck with it all.com

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 18:21

hjemmesidehjælp

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 18:23

Jeg skriver kun forslag - checker ikke efter, om de er optaget.....

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 18:27

hjemmeside-stoetten
html-stoetten
selvgjort-side
byggepladsen
hjemmeside-byg
side-byggeriet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 18:28

goerdetselvsite

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-02-07 18:31

IT hjælp til IT mongoler
www.hjemmesidemongolen.dk
eller
www.it-mongolen.dk

...nu er der nok dem der kunne blive stødt på manchetterne over ovenstående domænenavn...

...så du får et par alternativer:
www.hjemmesidebegynderen.dk
www.hjemmesidestart.dk

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 18:36

tak berpox og Camillasmoster det er nogle rigtig gode bud. jeg lader lige spørgsmålet stå åbent en time endnu. men skal nok godkende et svar ;)
Vil lige se om der er flere med ideer. Men tak for alle de gode ideer i har sendt ind, det giver god inspiration. tak.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 18:50

lav-selv-hjemmeside
lav-selv-side
din-egen-side
din-egen-webmaster
webmaster-hjaelp

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-02-07 19:50
Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-02-07 20:10
Accepteret svar
Fra : Storskrald

Modtaget 25 point
Dato : 14-02-07 21:30

webdoktoren.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 21:37

Websmeden
Webudvikler/eren
Webformat
Web-værkstedet

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-02-07 21:45

www.hjemmesidebyg.dk

www.webbyg.dk - er desværre optaget! (og en hel masse lignende domæner)

Eller hvad med

www.hjemmebyg.dk (analogien til hjemmebryg er vist helt på sin plads)

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 21:57

Tak for svaret Storskrald.

Rigtig mange tak for ALLE de gode bud, men jeg tror at webdoktoren.dk er det jeg vil bygge min side op på. Men RIGTIG MANGE GODE SVAR: Rigtig MANGE GANGE TAK.

Hvis jeg kunne godkende alle svarende så havde jeg gjort det. der er virkelig mange gode bud :)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-02-07 22:02

Webdoktoren....godtnok meget tæt på denne:

Citat
Webdoktor
Webdoktor.dk er resultatet af et samarbejde mellem en lang række eksperter inden for sundhedssektoren. WebDoktor lægger vægt på at formidle læge- og sundhedsfaglige emner på en saglig, oplysende og letforståelig måde. Foruden en omfattende database om sundhed og sygdomme giver Webdoktor.dk adgang til komplet information om alle godkendte lægemidler i Danmark med fuld opdatering hver 14. dag, opdaterede ventelister til alle landets hospitaler, adgang til emnechat, spørgsmål til Webdoktors lægepanel, debatgrupper, centrale læge- og sundhedsfaglige nyheder m.v. Webdoktor.dk ejes af Webdoktor Danmark ApS.

citat fra http://www.sdu.dk/sdub/sund/sundlinks/sund_portal.htm

Kommentar
Fra : Storskrald

Dato : 14-02-07 22:03

Velbekomme. Det er mine første point på kandu.dk
Weeeeee :)

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 22:07

ja det har du ret i. det havde jeg ikke set :(

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-02-07 22:14

Næ, det havde du nok ikke

Men jeg synes blot at det måske var lige lovlig tæt på til at du med webdoktoren let ville kunne differentiere og synliggøre dig.

En søgning efter webdoktoren ville lede den søgende til alverdens web-portaler for sygdombekæmpelse

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 14-02-07 22:17

tak for kommentaren. :P

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-02-07 22:28

Velbekomme - og held og lykke med projektet - uanset "barnets navn"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 22:42

Det er meget tæt på www.netdoktoren.dk, som handler om noget helt andet...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-02-07 22:43

Uups - så er det vist net-doktoren..

Pøj pøj med siden!

Hanne