/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ie virker ikke på bærbar
Fra : noltus55
Vist : 504 gange
300 point
Dato : 14-02-07 10:27

Hej
Jeg har lige inst. win98 på en gl.bærbar (uden netkort) ,derefter har jeg installeret netkort(pcmcia smc8041tx)og nu vil ie ikke forbinde med nettet(der kan ikke etableres forbindelse til serveren),har prøvet med trådløst usb kort,samme resultat,det trådløse VED jeg at det virker,det kører nemlig på min stationære,jeg kan også se at der er firbindelse mellem routeren og de bærbare ved trådløst,er der nogen der kan hjælpe,jeg har prøvet at følge anvisningerne fra min udbyder mht. opsætning af ie,men lige meget hjækper det

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-02-07 10:31

Har du overvejet, om det kan skyldes Win98?

Jeg tror ikke det hedengangne styresystem kan klare alt det nymodens.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-02-07 10:59

I netkortets (pcmcia) brugervejledning står der at driveren understøtter win 95/98/me/nt/2000/xp,så det er ikke problemet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 14:07

prøv engang at slukke for router og det hele et kvarters tid og tænd igen - det kan i visse tilfælde hjælpe - gør det ikke det så prøv at resette routeren .... det kan være netop det der driller efter hvad jeg har set her og der.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-02-07 16:17

Har prøvet at resette router,og den virker jo fint på min stationære comp. men når stikket kommer over i den bærbare virker den ikke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-02-07 17:15

men er driveren til netkortet installeret (se efter gule spørgsmålstegn i Enhedshåndtering)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-07 17:15

Citat
men når stikket kommer over i den bærbare virker den ikke
.. øhhh - mangler du måske en trådløs router ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-02-07 17:21
Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-02-07 19:33

miritdk
Mangler ikke trådløs router,der er ikke sat trådløs netkort i computeren,det er et alm pcmcia netkort

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-02-07 19:36

Fijala
Somdet står i spørgsmålet har jeg installeret driveren,der er heller ingen gule spørgsmålstegn i enhedshåndtering,det er noget af det første jeg kigger efter hvis der er problemer

Kommentar
Fra : miksdk

Dato : 15-02-07 22:20
Annuller spørgsmålet
Fra : noltus55

Dato : 08-03-07 13:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål