/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
oprettte en mailkontto
Fra : vagnba
Vist : 1932 gange
100 point
Dato : 13-02-07 08:57

jeg har lige skiftet internetudbyder, og vil gerne have oprettet en mailkonto i outlook express, men hvilken form for server skal jeg indstille den til, alt hvad jeg prøver mislykkes.. nogen der gider hjælpe..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 13-02-07 09:01

Normalt bruger der en pop3 konto - du skal have en konto lavet ved din udbyder, inden du kan sætte den op i outlook express, eller du bruger den gamle konto, du sætter op med brugernavn/adgangskode-pop3 og smtpserver

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 09:06

hvilken udbyder bruger du nu ???

Kommentar
Fra : vagnba

Dato : 13-02-07 12:10

jeg er gaaet fra stofa og til cybercity.. jeg har prøvet med deres opsætning men det virker ikke.. bliver nok nødt til og have fat i dem..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 12:23

Det er KUN smtpen du skal ændre til cypers.....

pop3 osv. skal være der hvor ADRESSEN hører til.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-07 12:24
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 12:27

Citat
husk du skal slette de konti du har fra den forrige udbyder

Nej da......

Kun SMTP skal rettes... til safemail.cypercity.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 12:29

Eller til

smtp.cybercity.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-02-07 16:35

Undskyld jeg blander mig.
smtp, er det kun TDC der bruger asmtp?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 16:44

Citat
er det kun TDC der bruger asmtp

TDC har forskellige alt efter hvilken forbindelse du har......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 16:46

Her er de forskellige

http://wwi.dk/site/461.htm

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-02-07 17:01

Der er vist noget wwi.dk har misforstået, for Cybercity har aldrig brugt smtp.cybercity.dk !!

vagnba bare følg guiden her
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/e_mail/outlook_express_6_0/

du skal kun bruge safemail.cybercity.dk hvis du har abb. på hacker smacker

Hvis du vil beholde din gamle email adresse, så skal du "kun" ændre
udegående post (SMTP) til vip.cybercity.dk i stedet for det som står der nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-02-07 17:09

Vil du have en mere

http://www.webhosting.dk/smtpinfo.php

Sååååå

Den holder vist ikke.......

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-07 17:13

Men ellers har du ret...

vip.cypercity.dk bliver nok mest brugt....

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 13-02-07 23:52

Tak for svaret refi. der var egentig et par stykker der burde dele pointene, men så må jeg tilgodese andre næste gang