/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Photo Gallery
Fra : gerd
Vist : 808 gange
60 point
Dato : 11-02-07 19:28

Når jeg starter min pc op kommer Windows med en advarsel at den mangler Photo Gallery installationspakken (er vist kommet til at slette den) kan jeg finde den igen på nettet eller er jeg nødt til at genistallere Windows?

Gerd

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 11-02-07 20:13

prøve at installers din grafik korts driver fra software cd. ellers re installer din windows ...
held og lykke min ven

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-02-07 23:21

Du skal lige prøve at sætte maskinen tilbage fra før problemet opstop. start tilbehør systemværktøjer systemgendannelse
Mvh Sune

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-07 06:42

hvis det er photo gallery pakken fra vista - så bare hent den igen og lad den overskrive

Kommentar
Fra : gerd

Dato : 12-02-07 09:48

Tak for de gode råd alle sammen. Jeg vil prøve det af når jeg kommer fra arbejde.

Gerd

Accepteret svar
Fra : dbl

Modtaget 60 point
Dato : 12-02-07 16:04

Jeg har selv haft samme "problem" selvom det ikke var mit problem men HP's problem.
Havde engang en HP scanner, og hver gang jeg ryddet op på computeren (Ad-aware, RegCleaner m.m.) kom den omtalte advarsel frem ved start af computeren.
Efter noget tid fandt jeg ud af at det var en lille program som åbenbart køre i baggrunden og er kommet sammen med HP driver cd. Og sjovt nok så kan man ikke afinstaller det eller undlade at installer det.
Min løsning var at lade scanneren dø, og afinstaller alt HP software.

Mvh.
d.buus

Godkendelse af svar
Fra : gerd

Dato : 13-02-07 09:50

Tak for svaret dbl.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 13-02-07 15:43

så lidt