/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Søg" og "Find en bruger".
Fra : molokyle
Vist : 577 gange
36 point
Dato : 11-02-07 13:48

Disse 2 funktioner er blevet 'ramt' af den seneste opdatering.

Det er ikke længere muligt at finde spørgsmål ældre end 2006 (..før var det omvendt).

Søgning på profilnavne er MEGET mangelfuld

Er der andre som heller ikke kan finde profilnavne? Er de 'væk' ..eller kan man bare ikke søge på dem?

Jeg er klar over at der nu som altid er 'problemer' med tal-navne og profilnavne som indeholder . (= punktum).

..men jeg kan f.eks. ikke 'finde' min veninde "uro" ved en søgning selvom jeg ved hun er her et sted.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 46 point
Dato : 11-02-07 13:52

Jeg søgte på "uro" og fik denne frem

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=122135

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-07 13:54
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-07 14:05

..og jeg får dette resultat ved en søgning i "Find en bruger", når jeg søger på 'uro':
Citat
Søgeresultat
Dit søgeresultat

side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 urosenberg 26-10-2003

2 uronsa 31-01-2004

3 Urolig 18-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------
[1-3] af 3 side : 1 af 1

Der er vist mere 'indbygget' i kandu's profil håndtering end hvad øjet ser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-07 14:09

..en anden bekendt jeg ikke kan finde er:

oldmanali

..og profilerne:

1.) Klumme
2.) emesen (..giver dog 'dobbeltprofilen: 'emesen.')
3.) skingur
4.) ..og flere andre, som jeg ved er her endnu!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-02-07 14:11

jeg får dette frem, når jeg søger på navnet: uro http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=uro&sa=7

Clou

kan også finde længere tilbage end 2006, helt tilbage til 2002 kan jeg finde!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-07 14:16

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=255684

Hvis du vil finde en bruger, så brug søgefunktionen "find en bruger"

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 11-02-07 14:17

Denne profil kan godt finde "uro":
Citat
Søgeresultat
Dit søgeresultat

side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 urosenberg 26-10-2003

2 uro 08-11-2003

3 uronsa 31-01-2004

4 Urolig 18-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------
[1-4] af 4 side : 1 af 1

Mystisk?

Moderator

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-07 14:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-07 14:19

Jeg sender kandu en mail om 'problemet.

Tak fordi du 'gad' ans

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-07 14:19

Tak for svaret ans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-02-07 14:22

clou -> Sært !

..men at finde en bruger som uro ved at søge på 'uro' i kandu's overordnede søgefunktion er nu ingen farbar vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-02-07 14:26

Jeg har ikke problemer med at søge efter brugere eller gamle spørgsmål.

Men der der mange gamle spørgsmål, der nu er annulleret, og de spørgsmål kan du kun finde, hvis du kan huske brugerens navn, der står de som annullerede.

I kategorierne er de slettet.