/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Hvordan?
Fra : Terese90
Vist : 830 gange
20 point
Dato : 09-02-07 19:56

Hvordan sletter man en bruger her inde? og kan man?

For jeg kan ikke finde ud af denne her side, også er der ikke nogen grund til jeg har den

Jeg håber i vil hjælpe mig..... på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : myanne

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-07 20:01

du kan afmelde den. Hvis der er noget jeg kunne være behjælpelig med, er du meget velkommen. Der gik faktisk lang tid før jeg "fandt" ud af at jeg kunne "bruge" kan du.
Nu er jeg glad for at være medlem og bruger siden efter behov. venlig hilsen myanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-07 20:02

Du kan ikkemelde dig ud, men i din profil kan du framelde alle mails

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-02-07 20:03

Du kan ikke slette dig som bruger på kandu, men du kan i din profil redigere, så du ikke får mails fra kandu.

Klik på dit navn dernæst rediger profil .... fjern fluebenet i "ja tak ......."

Men giv kandu lige en chance. Du skal nok finde ud af den.

Godkendelse af svar
Fra : Terese90

Dato : 09-02-07 20:14

Tak for svaret myanne.