/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hjælp til oversættelse til eng
Fra : thyfoon
Vist : 476 gange
500 point
Dato : 08-02-07 14:42

Så har jeg brug for hjælp til oversættelse igen og gerne så hurtig det kan lade sig gøre jeg sætter 255 point på højkant nu og jeg vil ikke udlukke at jeg opdater til 500 når jeg har svaret der må gerne rettes i min ordstilling hvis den ikke er ordnlig

Hej Jeff

Jo jeg har snakke med Post danmark, de vil ikke give mig informationer når det ikke er mig der har sendt pakken.
Jo jeg vil også gerne ha det her løst, jeg har været inde på Qxl og give dig en høj rating da jeg ved du er uden skyld i det her og for at vise at jeg ikke er sur.
vi har to muligheder

1. at jeg får pengen tilbage og skulle det mod forventing være at post danmark finder pakke så overføre jeg dem til dig igen

eller

2. hvis du har et ekstra 4 GB kort at du sender det i sted for og skulle Post danmark finde pakke så returener jeg den til dig.

Jeg vil selv fortrække løsning 1. men det er op til dig.

Mvh
Rasmus Pedersen
/Seawolf

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 510 point
Dato : 08-02-07 15:00

Hello Jeff,

Yes, I have talked to Post Danmark, but they will not provide the information as I am not the sender of the package.

Yes, I also want to solve this problem. I even gave you a high rating on QXL, as I know that this is not your fault and to show you that I am not mad at you.

We have 2 choises:

1: I get my money back and if Post Danmark against expectation should find the package I will send you the money again.
or
2: If you have another 4 GB card you could it instead and if Post Danmark should find the package then I will return it to you.

I myself would prefer chose no. 1, but it is up to you.

Kind regards

...?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 15:01

Citat
I myself would prefer chose no. 1, but it is up to you

choise - med "i"...

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 08-02-07 15:08

Tak for svaret Ysseven. lige i øjet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-02-07 15:10

2: If you have another 4 GB card you could send it instead and if Post Danmark should find the package then I will return it to you.

- sorry Ysseven

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 15:11

Ihhh, selv tak!

Håber, at det snart lykkes for jer to og Post Danmark. For det er da ikke til at holde ud, hva'?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 08-02-07 15:39

Hvor pinligt, Stouenberg... Det var en af de bedre svipsere!

Beklager, thyfoon - det gik vist lige hurtig nok. Der mangler et lille ord. Håber, at du kan nå at rette det i tide.