/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ferielukning
Fra : morfar35
Vist : 582 gange
500 point
Dato : 07-02-07 15:30

Hej til alle her skal lige en smut til grand canaria i 14 dg.så kan i ikke stille mine emails i bero fra d.09-24.02-2007,synes ikke jeg vil belaste serveren mere end højst muligt,
med venlig hilsen knud jensen morfar 35,hej ses igen

nb,det er ikke et spørgsmål til panelet men bare en orientering

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-02-07 15:37

De mail du får herfra kandu.dk skal du selv afmelde inde i din profil.

Venligst ME67 og god tur - har været der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 15:38

Du redigerer i din egen profil.

Der kan du vælge at du ikke vil modtage mails fra kandu.

Når du kommer hjem igen fra din ferie, så kan du ændre det igen, så du modtager mails.

God ferie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 15:46

Klik på dit eget navn, dernæst rediger profil

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Så fjerner du fluebenet ved "Ja tak, jeg ønsker at modtage mine mails"

Når du kommer hjem, så kan du igen ændre det, hvis du vil have mails.

Kommentar
Fra : morfar35

Dato : 07-02-07 15:50

tak for svarene til alle vi høres ved senere spørgsmålet er besvaret ok og er hermed lukket
hilsen morfar35 72 år

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 07-02-07 15:54

Spørgsmålet bliver først lukket, når du har accepteret et svar.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-02-07 15:54

Så mangler vi bare poengene til vinderen

Godkendelse af svar
Fra : morfar35

Dato : 07-02-07 15:59

Tak for svaret til alle fra mig meget fin service

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 16:00

Du må have en rigtig god ferie

Kommentar
Fra : morfar35

Dato : 07-02-07 16:04

har jeg gjort noget forkert???? i så fald hvad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 16:06

Hvad tænker du på, som skulle have været forkert?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-02-07 16:21

Ans - det var dit smørrede grin der forvirrede morfar...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-02-07 16:26

Er du sikker på det, den smiley betyder glad og er ikke smørret.