/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kode på mappe
Fra : Daxxa
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 06-02-07 13:32

Hejsa hvordan sætter jeg en kode på en mappe jeg f.eks. har til at ligge under billeder?? Så det Kun Er mig der kan se det

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-02-07 13:51
Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 13:54

Eller hent denne lille fyr....

Den kan låse præcis de mapper du vil med kodeord....

http://download.freewarepilot.de/folder_access-Details-7191.html

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 13:59

Det er vel ikk noget man lige kan få op, bare med at gå i fejlsikret eller såen noget?? Store broren skal jo ik ige vide alt :P

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 14:04

Har du en guide eller såennoget til at bruge det?? Og hvordan låser man den op igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 14:08

Guiden ligger i programmet og på deres hjemmeside (hvis det da var mig du mente)

Når det er installeret højreklikker du bare på den mappe du vil låse/låseop og indtaster kodeord....

Hvis du "blot" forsøger at åbne en låst mappe viser den "bare" kontrolpanel......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 14:09

PS....

Du kan naturligvis IKKE låse systemmapper eller mapper der er nødvændige for at styresystem kan køre....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-02-07 14:14

http://support.microsoft.com/kb/306531/da komprimerede mapper kan låses med password

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 14:17

Hvaa Refi jeg har nu låst en mappe og hvordan kommer jeg så ind i den?? Det må da os godt være så jeg selv kan??

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 14:19

Jeeg har fundet ud af det ;D Mange taak :P Lukker hermed spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-07 14:24

Og HUSK nu at bruge et kodeord du kan HUSKE

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 14:27

Haah Jah :D, Skriver det Ned ;)

Godkendelse af svar
Fra : Daxxa

Dato : 06-02-07 14:41

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 14:48

Selv tak