/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
flyrejse
Fra : gulvang
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 05-02-07 03:10

findes der en bruger der ved om der findes et luftfartsselskab der flyver til toronto med mellemlanding men uden man skal forlade flyet,jeg har forsøgt selv men uden held ?mhv.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-02-07 06:42

Det var måske en god ide, at nævne hvor du skal fra og til !!!
Ellers er det jo næsten en uoverskulig opgave, at finde alle fly der mellemlander i Toronto.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-02-07 06:45

Havde nok misforstået spørgsmålet, undskyld. Men hvor starter du fra????
Hvorfor skal der en mellemlandning til???

MVH

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 05-02-07 07:11

sorry jeg har ikke udtrykt mig uklart,jeg vil allerhelst flyve non stop københavn / toronto hvis det ikke kan lade sig gøre vil jeg helst ikke skifte fly.mvh.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 05-02-07 08:15

Det ser ikke ud til at kune lade sig gøre.
Prøv selv at checke her : http://www.amadeus.net/home/index-dk.htm

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 05-02-07 08:38

Har du prøvet at spørge hos Aircanada (Denmark: +45) 33 11 45 55

Kommentar
Fra : gulvang

Dato : 06-02-07 03:07

tak til andre123 og balcanard jeg har forsøgt jeres råd men det ser ud til at det er umuligt mvh.