/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Tak for rimene Miritdk
Fra : natmaden
Vist : 580 gange
300 point
Dato : 26-02-06 05:07

Tak for rimene Miritdk,
ja så langt kunne jeg slet ikke sæl tælle
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=83750

Mvh Natmaden

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 26-02-06 09:25

sæl tælle ???? tæller du da sæler ????

nå ja - taget i betragtning af tiden du har skrevet er fårene vel sluppet op

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 26-02-06 10:25

Får får sæl får, næhhh får får lam, men det er en ulden afære.
Gad vist om får tæller mennesker, når får ikke sæl kan sove

Jo tiden i nat er brugt fårnuftigt, så nu kanjeg tælle baglæns.

ne ot ert erif mef skes vys etto in it , der er point til mirit.

Med forebehold for tællefejl

Nu skal jeg klædes ud til morgenmad.
Ednisut tak for svaret miritdk.
Og hav en god fastelavnssøndag

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 10:29

go vah ne dog gadnøsssnvaletsaf læs

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-02-06 10:39

I er dejligt skøre

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 11:07

altid dejligt at møde ligesindede hanne

Fra : natmaden

Dato : 26-02-06 11:07

jeg er tilbøjelig til at give dig ret Hanne

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 11:08

synes nu bare hanne er dejlig

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 11:21

det´ingen hem´lighed at jeg tæller får
men helt bestemt og sikkert kun når
jeg ikke kan falde i søvn midt om natten
og bliver forstyrret af hende der katten

idag er det faste - jeg glemte det ej
for ude på pladsen er unger i leg
slår katten af tønden med bulder og brag
i klæder de fandt med største behag

på bordet står natmaden helt fra igår
lidt muggen og slatten og helt uden hår
nu ville jeg ønske der kom nogen får
og åd den der natmad med hud og med hår

du jørgen - tilgiv mig - det her er en leg
og offeret her blev tilfældigvis dig
at jeg bli´r til grin er en anden sag
den må vi så vende en anden dag

hende der moste kalder os skøre
nu sidder jeg her med røde ører
over migselv jeg må nok mig korse
før hun begynder at snakke i morse

jeg ved det godt - du kan det "sæl"
så dette er ikke en milepæl
fat boardet og skriv og giv igen
og kald et smil på min læbe frem
måske det går hen og gir poæng !!!!!

Fra : natmaden

Dato : 26-02-06 13:03

Den er svær, jeg er helt rørt

Kryber lige ind under mussemåtten og tanker op.

[TænkepauseSmiley]

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 15:32

ventesmiley her

Fra : natmaden

Dato : 26-02-06 15:41

jeg er tænkelam (et babyfår der er stivnet)

Fra : miritdk

Dato : 26-02-06 15:53

altså ganske enkelt fåret

kom nu !!!!!!!!!!!!!!!

Fra : natmaden

Dato : 04-03-06 11:37

må man få hjælp udefra , ringer lige til en ven.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=84105

Fra : miritdk

Dato : 05-03-06 04:21

som sagt - fåret - sjovt at komme hjem til efter en lang nat - men nu vil jeg så tælle de der lamme får

Fra : aasenissum

Dato : 26-04-06 14:39

klamme lår?

Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-06 23:11

som Åse dog kan ho...høre forkert med vilje

Du har følgende muligheder