/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Hvem er mest....
Fra : CLAN
Vist : 675 gange
500 point
Dato : 26-05-12 02:23

Hvem er mest "syg" efter stakkels, sølle ubrugelige points? Gaaaaab
Frem for fakta... og saglig hjælp

Accepteret svar
Fra : malmin

Modtaget 500 point
Dato : 26-05-12 04:34

Fakta er, at jeg på et saglig grundlag er "syg" for at få nogle ubrugelige point

Er det ok?

Fra : refi

Dato : 26-05-12 08:03

Send mig en check i stedet.....

Fra : pifo

Dato : 26-05-12 08:26

Citat
Send mig en check i stedet.....

os' mig!!!!

Fra : CLAN

Dato : 26-05-12 10:12

OK, malmin er ny (for mig)... og argumenterer bedst, points til ham selv om der jo ikke er meget religion i det her... og dog! Hvis vi ser tilbage igennem min tid på Kandu (ref. din profil) - så holder jeg også af dit profilbillede Joakim von And, han er også god til at sparer op - pizt... pas på heksen
Go' Pinse

Fra : vic200

Dato : 26-05-12 10:13

Nogle har black listet mig, andre siger jeg er tosset i hovedet (lægen vil ikke give mig papirer på det), andre siger jeg ikke er rigtig klog, mon point kan virke helbredende på sådanne sygdomme?

vic200

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 26-05-12 10:13

Tak for svaret malmin.
Hygge...

Fra : CLAN

Dato : 26-05-12 10:17

vic200... 'der var du en postomdeling for sent ude. Dit argument er også Super sååååh!
http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=162221

Fra : CLAN

Dato : 26-05-12 10:18

NB: Ingen kontanter i denne omgang - beklager

Du har følgende muligheder