Adgang til viruskiste i Avast
Fra : Eyvind
Vist : 781 gange
100 point
Dato : 07-04-08 19:39

Hvordan er adgangen til Avast viruskiste så jeg kan slette skidtet.

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 20:36

øh
Klik på avast ikonet på skrivebordet, ikke proceslinien.
øverst til højre for den lille avast skærn er noget der ligner en
postkasse, der står virusliste når du markerer med cursoren.
Har jeg forstået dit spørgsmål ret.?

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 20:38

PS
Jeg er nybegynder med Avast, hentede det for en uge side.
Tester jeg med shielsUP, er alle porte ok men firewall er usikker
siger den. Det burde ikke være så.

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 20:42

Jeg retter lige virusliste til viruskiste

Fra : Eyvind

Dato : 07-04-08 20:48

Vista

Citat
er noget der ligner en
postkasse, der står viruskiste når du markerer med cursoren

Nixen men jeg kan åbne et filtræ med hele Avast programmet, ved at h-klikke på skrivebordsikonet.
Under data er der noget som hedder chest.

Fra : Eyvind

Dato : 07-04-08 20:51

Inde i chest ligger 4 filer med bare et 8 cifret nummer.

Jeg ved der har været en trojaner som den fjernede / lagde i kisten

Fra : Eyvind

Dato : 07-04-08 21:02
Fra : Eyvind

Dato : 07-04-08 21:17

Jeg lukker nu. TV /

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 21:40

Den side http://billedeupload.dk/showpic-1443.jpg
ligner noget windows live har lavet.

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 21:46

Sådan ser avast ud her.
http://peecee.dk/upload/view/107991

Fra : Teil

Dato : 07-04-08 21:48

peecee virker ikke

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-08 21:55

http://www.utilidades-utiles.com/img/Download-avast!.png

Prøver igen, dette er avast når jeg åbner på skrivebordet.

Fra : o.v.n.

Dato : 08-04-08 02:48

Se nu lige her Hr. havemand, jeg har gjort det nemt for dig: http://www.myupload.dk/showfile/404469426a.zip/ her er 3 billeder, første billede viser hvordan du åbner Avast, anden billede viser hånden (markøren) over øverste venstre ikon som du klikker på, så åbner viruskiste og på det tredie billede er markøren på Slet, der er ingen i min virus kiste så derfor er den nedtonet, og luk så den Stifinder, det er et levn fra Windows 98 tiden, du finder ingen virus kiste med den

Fra : Eyvind

Dato : 08-04-08 08:56

Nåe ja - det viste jeg jo godt......................... - jeg skulle bare lige se om der var andre som viste det.

Jeg har kigget på "start avast antivirus" ...................men den er jo startet så det var der jo ingen grund til at kigge på.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 08-04-08 09:40

Tak for svaret Teil.
Ja det kan ikke være nemmere.

Fra : Teil

Dato : 08-04-08 10:44

Veelbekomme og skål med en håndbajer ved hejnet.

Du har følgende muligheder