/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Borderline mv.
Fra : Klumme
Vist : 945 gange
50 point
Dato : 06-03-08 23:46

Jeg vil opfordre landsbytossen til at holde igen med at diagnostisere andre brugere. For det første har han for det meste sin gang på en genbrugsplads, og er som følge deraf formentlig ikke specielt bevandret i diagnostik eller lægevidenskab

Den egentlig årag er, at jeg f.eks har kendskab til mindst een Kandu-bruger, som er mor til en ung mand, som lider af Borderline. Det er ikke specielt morsomt for sådan en mor, at sidde og læse sunowich's nonsens, som kun lægges på Kandui et spinkelt forsøg på at være morsom / ondskabsfuld.

Lad mig bare indrømme bette Sunowich...... Du kan ikke finde en eneste sygdom, som du kan genere mig med, så dette vanvid er lidt spildt. men gør som sagt ondt på andre, som ikke kan gøre for, at du ikke magter at sætte grænser for din egen udfoldelse.

Men som sagt, så generer det ikke mig ud over at det er trivielt at "høre" på, men det er alt jo som kommer fra dig. Tænk lidt på dine medmennesker (ikke mig) du gør nogen ondt, fordi du skal forsøge at være smart og det kan du ikke være bekendt.

Fra : piaskov

Dato : 06-03-08 23:52

Tænk jeg syntes der er flere og flere grænsetilfælde herinde efterhånden

Fra : Klumme

Dato : 07-03-08 00:08

Tør nu øjnene Pia. Du må ikke osse begynde at lege doktor

Fra : piaskov

Dato : 07-03-08 00:12

Det kunne jeg ikke drømme om klumme. Men det er da rigtigt hvad jeg "siger" der er da kommet mange mærkelige indlæg fra "nye" brugere på det sidste !!! Hver er de ???

Fra : Klumme

Dato : 07-03-08 00:14

Ja det har du ret i. Det kommer sån i bølger.

Fra : piaskov

Dato : 07-03-08 00:17

Jammen så lad os håbe dynningerne lægger sig. Nu vil jeg i seng godnat

Fra : Klumme

Dato : 07-03-08 00:19

God nat sov godt.

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 60 point
Dato : 07-03-08 00:32

Kode
[...]

Tja du har fuldstændig ret.

jeg har en datter med borderline og en søn med Asperger/skizofreni. Hn er samtidig homosexuel...

Så kan sagtens følge dig

Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 01:27

Ja det er uforståelig hvorfor nævnte profil baldrer ind i et tilfældig spørgsmål, jeg tror profilen har som mission at hakke på dig, og bruger uheldige værktøjer, faktisk pinlig at læse indlæggene selv om jeg ikke aner hvad borderline er (har lige slået det op på Wikipedia)

Fra : jeb3

Dato : 07-03-08 01:36

hvis du har slået det op ved du også hvad det er nu .-9

man skal lære noget nyt hver dag.

Fra : Klumme

Dato : 07-03-08 02:07

Altså...jeg kan sagtens holde til det, men jeg tænker virkelig på dem, som på den ene eller den anden måde er relateret til alvorlige sygdomme, af den ene eller den anden slags. Han lavede osse et stunt i en tråd, hvor en pige spurgte om noget med Nupo, da hun gerne ville tabe sig.

Torsken for op af hullet og svor Nupo langt med i det sorte helvede, og fremhævede, at hun bare skulle dyrke motion og spise masser af frugt. SÅDAN

Som jeg skrev i tråden...hvor fanden ved han fra, at den stakkels pige ikke sidder i en kørestol, har måske diabetes, har måske fået amputeret et ben. Jeg siger ikke at det er sådan, men det aner tossen ikke en dyt om. Han skal bare på, og samtidig prale med sin lille buttede kone, som han påstod havde tabt 40 - 50 kg. Det tjente samtidig som bevis (i hans verden LOOOL) for at hans påstand er rigtig. Hvad fanden rager hans buttede kone os og den stakkels spørger.

Han kan af gode grunde ikke skrive i denne tråd, og det passer mig fint. Man kan blive så hamrende træt af en grammofon som i 3 uger har kørt rundt i den samme rille.

o.v.n Han må gerne hakke på mig, men desværre er fjolset så ubegavet, at han ikke magter at gøre det hverken smart eller kan tage hensyn til andre brugeres følelser omkring sygdom.

Jeb3
Det gør mig oprigtig ondt for dig. Du har da osse lige fået alt hvad den kan trække. Jeg håber inderligt, at du ikke lader dig gå på af sunowich's uhyrligheder.

Jeg fristes til at sige...tilgiv ham, for han er for dum til at vide hvad han gør.

Nå piger..& drenge *ss*. Så er det altså køjetid. God nat

Fra : ardal123

Dato : 07-03-08 14:32

se på dig. skift billed

Fra : severino

Dato : 07-03-08 14:57

Jeg troede også at jeg vidste hvad borderline er, og fandt så også ud af at det kunne være andet end et element på en hjemmeside.

Selv i min alder, kan man spm jeb3: Lære noget nyt hver dag.

Så er den da ikke kalket helt til endnu

Fra : Klumme

Dato : 07-03-08 14:59

Fra : jeb3

Dato : 10-03-08 12:04

En dag hvor man slet intet nyt lærer er en spildt dag

Men der er mange skrømer om borderline, og også andre psykiske lidelser.

Når jeg fx er et ller andet sted med min søn, der jo som nævnt bla eer Asperger-patient, kan folk stå og glo på ham, og så sige til mig: jamen man kan da ikke se han fejler noget... meget undrende.
Min dreng er en mand på 21 år. Han er overintelligent (en IQ på 170), han forstår godt hvad folk siger.
Det sårer sgu både ham og jeg, at folk taler som om han ikke er der elelr fatter en brik af hvad de siger. Hans viden om mange ting er betydeligt større end de fleste almindelige menneskers, men hans sygdom gør desværre han ikke kan komme ud på arbejdsmarkedet og bruge den viden og de mange evner han har.

Og borderline er ikke bare at skære i sig selv, som mange tror. Hvis det bare var det. Det er sørme næsten det mindste af den sygdom, bortset når de er i deres selvmoderiske faser. Så er det ikke ligefrem sjovt, at de skærer sig.

Men jeg forsøger at oplyse alle, der er interesseret i at høre.
For at undgå de ubehagelige episoder der kommer fra tankeløse mennesker.

Fra : piaskov

Dato : 10-03-08 22:40

Hej klumme!
Få nu lukket den tråd
Vi gider ikke skændes mere herinde . Der er så meget andet vi kan bruge tiden på og husk at tiden kun er til låns og er en skrøbelig lille ting

Fra : jeb3

Dato : 10-03-08 22:47

Så vidt jeg kan se i denne tråd, er det vist ikke den der bliver skændtes mest i

Fra : Klumme

Dato : 18-03-08 15:47

Pudsigt Pia....jeg skulle til at lukke tråden, men da jeg så dette:
Citat
Få nu lukket den tråd
Vi gider ikke skændes mere herinde

blev jeg enig om, at det bestemmer jeg

Det kan godt være at du ikke gider skændes, men når jeg ser, at du giver sunowichfjolset point for den værste gang lort, der har set dagens lys, hvorefter idioten snor sig som en bordluder der har fået en 100-mand i drikkepenge , og for at det ikke skal være løgn LOOOL tilbyder sig til yderligere poetisk skribentvirksomhed.

Når du tar pis på ham, skal du gøre det så han forstår det. Han kender ikke ordene "ironi og sarkasme" og det du får ud af det er netop at du ypper kiv..... men det var jo osse det du inderst inde ville ik??? Good luck

Fra : Klumme

Dato : 09-04-08 23:38

Hwa så Pia... Er du færdig med at kommandere rundt med mig LOOL Så må jeg hellere lukke

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 09-04-08 23:38

Tak for svaret jeb3. Alt godt til dig og dine unger

Du har følgende muligheder