Medlemsnummer : 5038
Superpoint : 14

Medlemsdato : 17-06-2001
Seneste login : 29-07-2001
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej jeg kan fjerne din simlås fra din nokia, så du kan bruge alle kort i den, og jeg tager kun 100 kr for det, jeg kan også sætte vibrator, og 2 spil mere i den, og det koster også kun 100 kr, altså i alt 200 kr for at få din telefon låst op, + 2 spil + vibrator, - porto og jeg giver garanti for at der ikke sker din telefon noget, men du kan jo ringe til mig på 51308219
PS jeg låser alle nokia telefoner op
og sender du den til mig sender jeg den retur samme dag som jeg modtager den men du kan også komme fordi nr-nebel hvor jeg bor og jeg laver det med det samme