Superpoint : 0

Medlemsdato : 18-06-2018
Seneste login : 23-06-2018
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej alle

Jeg hedder Charlotte Schmidt Sørensen, og jeg er cand.mag., kreativ og tekstforfatter. Jeg hjælper private og virksomheder med SEO-tekster, webtekster, ghostwriting og content marketing. Og skulle de mangle en illustration til teksten, laver jeg også den – jeg tager ’kreativ’ meget alvorligt :)

Content marketing er en af mine yndlingsbeskæftigelser, og her gemmer sig et kæmpestort potentiale for alle (virksomhed som privat), der endnu ikke er gået i gang. Hvis du har lyst til at lægge din egen content marketing-strategi, vil jeg gerne hjælpe dig på vej:

https://www.freelancetekstforfatter.dk/guide-til-content-marketing-strategi/