Medlemsnummer : 287721
Superpoint : 0

Medlemsdato : 09-03-2018
Seneste login : 03-04-2018
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er hermed blevet superbruger her på sitet. Det vil jeg helt klart bruge til at stille spørgsmål og byde ind med min viden når jeg kan.

Jeg er en dedikeret online ekspert, med kompentencer indenfor online Marketing og SoMe.

Jeg har et par websites jeg arbejder for, hvor det største og vigtigste er websitet Lovecast - Et website om parterapi og parforhold, hvor par kan søge hjælp til parforholdet fra en dygtig parterapeut. De kan også læse nogle af de interviews vi har liggende i vores arkiv og få mere viden om parterapi. Du finder websitet her: https://www.lovecast.dk/

At opretholde et website og bevare seriøsiteten og troværdigheden er et kæmpe arbejde. Derfor er det et startup jeg arbejder meget målrettet på i øjeblikket og jeg håber også at dette forum vil kunne bidrage med indspark og idéer.

Det var alt for nu
Vi ses på sitet!