Superpoint : 0

Medlemsdato : 10-12-2014
Seneste login : 10-12-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Passioneret iværksætter
Jeg brænder inderligt for et liv som iværksætter. Jeg har derfor valgt at starte to virksomheder (Sitio Webdesign og Colombani ApS) og samtidig styrke min kompetencer som iværksætter via et studie som professionsbachelor i Innovation & Entrepreneurship hos CPH Business i Lyngby.

Jeg brænder især for at hjælpe andre selvstændige videre med deres drømme og virksomhedsidéer, f.eks. med vores arbejde i Sitio Webdesign, hvor vi designer og udvikler hjemmesider, som afspejler virksomhedens unikke og særlige kendetegn.

Colombani ApS importerer højkvalitets økologisk olivenolie fra Spanien. Målsætningen for virksomheden er, at højne kvaliteten og sænke prisen via salg af større mængder pr. kunde. Producenterne er personligt udvalgt og inspiceret, så vi kan sikre den bedste kvalitet og service.