Superpoint : 0

Medlemsdato : 04-05-2009
Seneste login : 21-06-2009
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej med dig...

Jeg elsker hunde, og har også selv 2 dejlige hunde. Jeg bruger det meste af min tid på hunde, da jeg har et mini opdræt af Yorkshire terrier, og i den forbindelse har jeg lavet min egen hjemmeside...
På min hjemmeside, kan du følge med, om der kommer hvalpe, arrangementer, som jeg arrangerer, og nu tilbyder jeg også et HUNDEHOTEL, hvor du kan få passet din hund, når du selv skal på ferie. Hunden/hundene bliver passet og plejet som mine egne 2 guldklumper.

Hvis dette lyder interessant, er du mere end velkommen til at se min hjemmeside, som er: www.yorkies.dk
På min hjemmeside kan du se yderligere info om de forskellige ting, og du må meget gerne skrive til mig enten i min gæstebog eller under siden kontakt...