Medlemsnummer : 273516
Superpoint : 0

Medlemsdato : 03-02-2009
Seneste login : 14-09-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er pensioneret, bosiddende fast paa Philippinerne paa 10 aar, Jeg har snart levet i 75 aar, men indeni er jeg stadig en ung mand. Jeg er gift med en pige herude fra paa 27 aar. Vi har foer boet i Australien & i Danmark, jeg var paa sessionen i tidernes morgen 196 cm hoej, med de mange leveaar er det nok lidt mindre.Jeg er svagtseende, som mange i min alder, i 2005 fik jeg indoppereret nye linser, det blev foretaget herude af en top oejenlaege til een pris det ikke kan faas til i Danmark i danske kr. mindre end 5000,00 pr oeje.
Jeg har stadig Glaucoma, besoeger min oejenlaege 2 gange om aaret ( Betaler selv) da der ikke gives tilskud til opp & sygdom udenfor EU ogsaa selvom jeg er dansk statsborger og skatteyder. Men saadan er der saa meget.
Flere danske burde besoege oerne, der er skoent og billigt.
Jeg er glad for at bo her, selvom Kulturen er anderledes.