Superpoint : 0

Medlemsdato : 30-06-2002
Seneste login : 21-09-2003
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej
Jeg hedder Nina er 38 år og mor til 3. Jeg er pæd.stud og er færdig om et år. Jeg laver bryllpskager, borddekorationer, brudebuketter, sætter hår, lægger makeup, klipper til husbehov, laver festkager der ligner hvad du ønsker, også med foto på, i det hele taget laver jeg hvad det skulle være.(næsten) Jeg har billeder af 15 års værker som du kan se. ninamayer@mail-telia.dk skriv og spørg!
Jeg bor i hus, har en West highland terrie der skal føde nu! Jeg er meget kreativ og elsker alt hvad fx panduro kan byde på. Hej