Medlemsnummer : 272806
Superpoint : 10

Medlemsdato : 19-12-2008
Seneste login : 01-04-2014
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej. En lille beskrivelse om mine mc gennem årene. I 1954 købte jeg en 250cc BSA, et par år efter købte jeg en Triumph med sidevogn der havde nummer plade foran, og bagpå en gul/sort plade det kaldte man papegøje plader. Man skulle være vognmand for at kunne købe sådan en "svend".
Som i måske kan se på billedet kørte jeg med kasket (det var jo Marlon Brando feberen), og skiftevis hjelm det var tilladt den gang. Der var ovenikøbet fri hastighed, og alligevel syntes jeg ikke der skete så mange ulykker den gang som nu. Der var heller ikke så mange biler (og ingen mobiltelefoner der skulle passes). Siden har jeg haft 1 Mz 125cc, en Jawa 350 cc, en Honda 4cyl 500cc. Har lige solgt en flot Yamaha xv535 jeg havde i 2 år, jeg kører ikke så meget mere.
Nu har jeg droslet lidt ned, nu har jeg købt en lille Yamaha Ybr 125cc så det bliver spændende om jeg kan magte den til sommer
Mvh. "Triumph-Svend".