Medlemsnummer : 201905
Superpoint : 606

Medlemsdato : 28-12-2004
Seneste login : 10-08-2005
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Hej, jeg er en flink fyr i midten af trediverne. Jeg har en del IT erfaring, uden at dette betyder, at jeg er en supernørd, som automatisk kender svarene på alle tekniske spørgsmål.

Jeg har tre områder, hvor jeg kan stå til rådighed med gode og fyldestgørende svar:

Computergrafik:
Som grafisk designer har jeg en hel del erfaring med et bredt spektrum af forskellige grafikrelaterede emner på computer. Her er en lille liste:

Adobes programmer (Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat Professional)
Scanning
Tryk
Print
Billedbehandling og i det hele taget grafisk arbejde i især Adobe Photoshop.
Har ved forskellige lejligheder undervist i Photoshop, Illustrator og InDesign og i begrænset omfang i Acrobat Professional.

Kontorprogrammer:
Har en bred erfaring i brugen af Microsoft Office, Primært Word, Excel og Powerpoint. Har brugt programmerne intensivt og har undervist i brugen af Microsoft Word.

Windows:
Har været med på PC-vognen siden Windows 95 OSR2 og har haft og brugt alle Windows versionerne 95 OSR2, 98, 98 SE, ME, 2000 Professional og XP Professional. Har et forholdsvist godt og dybtgående kendskab til alle disse versioner af Windows.

Hele min IT erfaring bygger på mine grafiske interesser og tager udgangspunkt i en praktisk og brugsorienteret tilgang.

Men derudover kan man jo aldrig vide, om ikke der lige skulle snige sig et spørgsmål eller to ind indenfor andre områder, som jeg nok kunne give et bud på et svar på... ;)