Medlemsnummer : 138679
Superpoint : 50

Medlemsdato : 11-01-2004
Seneste login : 12-06-2004
   Profil  Historik  Blackliste
Profil
Beskrivelse af profilen

Beskrivelse

Jeg er en tøs på 29+ som er vild med Katte.
Jeg har været ude med Kattens værns Katteinspektører nogle gange, for at se og prøve faget. Det var en stærk oplevelse, og hvem ved, måske bliver jeg en dag katteinspektør? Personligt har jeg haft 42 katte i mit liv, det være sig mine egne og katte som jeg har reddet fra aflivning og/eller vanrøgt som så senere har fået et nyt og bedre hjem der passede til det enkelte individ. Jeg har desværre en svigermor som er dødsens angst for de kære kræ (blev angrebet af en vildkat som 4 årig) så ham jeg har nu bliver nok min sidste hvis jeg skal bevare husfreden i familien. han er rød, 7,5 kg tung, leversyg og en drøm at eje. "dyr drøm vel at mærke" Jeg ved langtfra alt om katte, men har en ekstrem interesse indenfor katte og kan jeg få lov at hjælpe som frivillig på klinikkerne gør jeg det. (min kat har også været nede og donere blod til en ulykkesramt misser, (Han mente dog helt sikkert at det IKKE var sjovt) Jeg har set og prøvet lidt af hvert i min tid Kan jeg hjælpe en kat står jeg altid til rådighed.

En dag sad jeg og læste i en spændende bog ved navn "meningen med livet" Den har du da vist allerede læst grinede jeg til min kat som lå og dovnede på ryglænet af min sofa. Han kiggede overbærende på mig og spandt: -vær nu ikke latterlig Kate, Jeg SKREV den!

Har du nogensiden siddet og tænkt: oO0( hvad mon mit husdyr tænker om mig?) Det har jeg nemlig og jeg tror at jeg dermed kan definere den store forskel på hund og kat:

HUNDEN tænker: -Hun fodrer mig og leger med mig, hun kæler for mig, hun er der når jeg har brug for hende, .....HUN må være en GUD!

KATTEN tænker: -Hun fodrer mig og leger med mig, hun kæler for mig, hun er der når jeg har brug for hende, .....JEG må være en GUD!

ovenstående må så også være grunden til at hunden vender sig om og siger undskyld hvis man sparker den. Mens katten vender sig om og flår dine skinneben i laser hvis du giver den samme behandling