Tilslut Netware server uden novell klient
Fra : Kenneth Laulund Niel~

Dato : 08-11-01 13:08

Hej

Jeg har en bærbar som kører windows nt 4 workstation som jeg
gerne vil slutte til et eksisterende novell netværk baseret på
netware 4 & 5 servere, men da jeg mest bruger den på microsoft
baseret netværk vil jeg gerne undgå at installere novell
klienten, og jeg har prøvet med den indbyggede netware klient i
windows nt4 men den er kun til netware netværk som kører på
ipx/spx men dette net kører via tcp/ip protokolen, nogen som har
en nem/god løsning på mit problem?

--
Kenneth
dsl25451@vip.cybercity.dk

Fra : bolarsen

Dato : 12-11-01 23:44

Hej Kenneth

Hvad vil du med forbindelsen til Novell serveren ? Er det fil-adgang så
kunne du jo installere ftp på din Novell server.
Eller du kunne se på:
http://www.novell.com/documentation/lg/nfap10/index.html

God fornøjelse.
Bo Larsen

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens

Dato : 06-02-02 12:06

"Kenneth Laulund Nielsen" <Does@not.exist.spammer.ha.ha> skrev i en
meddelelse news:9sdsot$6f7$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> windows nt4 men den er kun til netware netværk som kører på
> ipx/spx men dette net kører via tcp/ip protokolen, nogen som har

Jeg har ikke hørt om andre muligheder end at installere Novell Client.
Desværre!

Jens

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 06-02-02 17:13

Jens wrote:

> [...]

Installerer vmware på din windows, i vmwaren installere du windows,
hvori du instalere din novell klient...

Det er faktisk nemt.