Hvorfor er der ingen i denne gruppe?
Fra : Borger Louis

Dato : 31-10-01 19:19

Hej!

Er det fordi folk ikke tør stå frem,at der ikke sker en skid i denne gruppe?

Mvh

Borger Louis

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 31-10-01 23:15

"Borger Louis" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

Hej!

> Er det fordi folk ikke tør stå frem,at der ikke sker en skid i denne
gruppe?

Næh... jeg tør da godt sige hvad jeg mener, men det er ikke så tit man får
noget ud af det her i gruppen... det er de samme 3-4 mennesker man snakker
med. Men sig endelig frem hvis du har noget at sige, jeg checker gruppen
dagligt for nye indlæg, og svarer som regel på alt hvor jeg mener at have
noget at tilføje.

mvh. Thomas
--

Guess what to remove to email me

Fra : Tweaker[DK]

Dato : 15-11-01 17:32

"Borger Louis" <borger.louis@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er det fordi folk ikke tør stå frem,at der ikke sker en skid i denne
gruppe?

> Mvh
>
> Borger Louis

Nej, jeg gider bare ikke poste på et forum hvor der ALDRIG er nogen der har
noget at sige til mig udover at jeg er for langt ude, eller "hvordan de kan
skaffe sig diverse stoffer...... Sidst fik jeg en personlig trudsel over min
mail fra en der mente at jeg "OPFORDREDE" unge til at tage stoffer :(

Det sker "NÆSTEN" aldrig på alt.drugs eller de andre i hierakiet - < Og når
det sker er de typisk i andre lande :) LOL ....

Cheers

Tweaker[DK] - AKA SGT[DK]