Ny temaaften om benzodiazepiner
Fra : Steen J

Dato : 22-10-01 21:22

Temaaften om benzodiazepiner
Onsdag den 14. november 2001 kl. 19-21.30
Nørrebro Bibliotek, Bragesgade 8 B
2200 København N

Oplæg ved psykiater Jens Frydenlund om
afhængighed af og bivirkninger ved brug af
sove- og nervemedicin (benzodiazepiner).
Der er mulighed for spørgsmål og debat.

Arrangementet er gratis. Alle er velkomne.
Nærmere oplysning telefon: 70 26 25 10.

Læs pressemeddelelse: http://www.benzoinfo.dk/sindpres.htm

--
/Steen J

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 25-10-01 18:45

Jeg må desværre melde afbud, da jeg ikke er hjemme den aften.

Thomas