tcpip.nlm problem
Fra : Michael

Dato : 22-10-01 18:45

Hej Alle

Jeg har et "lille" problem med en bootdisk som jeg er ved at lave. Jeg skal
uploade et image til en NW 5.1SP2 server fra en HP omnibook 6000 (mini pci
fra 3COM) i dos(driveren har jeg fundet på NW 6.0 cd-rom) problemet kommer
når tcpip.nlm loades fra startnet.bat (jeg har husket at binde til kortet i
netcfg, samt husket ip-adr. på serveren samt load af lan driveren i
startnet.bat)
Tcpip.nlm går i stå med beskeden " patents pending" ?
Jeg kan ikke umiddelbart se at jeg får en IP-adresse fra dhcp, men der er
link på switchen!
forslag er meget velkomne

Jeg håber at beskrivelsen er forstålig

På forhånd tak

Michael

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 22-10-01 20:21

Hent Dos/w3.11 klienten 2.7x og lav en diskette ud fra den, iøvrigt har dos
klient store prob. med pure IP pg.a. NCP, så hvis du skal have hastighed
hedder det IPX..

PS. du vil specielt kunne se performance prob. ved upload af image

/Kasper

Fra : Michael

Dato : 23-10-01 15:05

Tak for svaret

Jeg har fundet en anden udvej, med et pcmcia kort fra Xircom.
Det viste sig at den driver som var lavet ikke fungerede efter hensigten, så
det var åbenbart ikke tcpip.nlm der lavede rod

Hilsen
Michael