Terminal Services Client, Microsoft
Fra : MM

Dato : 09-10-01 13:28

Lige et spørgsmål:

Jeg har bevæget mig ud i noget jeg ikke ved nok om, håber nogen kan hjælpe
ud fra de sparsomme oplysninger jeg kan give.

Vi har en server som bruges af de forskellige arbejdsstationer. Til serveren
er der tilkoblet en isdn-forbindelse til, således at internettet er
tilgængelig.

På en anden adresse er der en arbejdsstation som ligeledes bruger serveren,
altså en ekstern arbejdsstation. Til denne arbejsstation er der også en
isdn-forbindelse.

Til denne forbindelse (server - ekstern arbejdsstation) bruges microsoft
Terminal Services Client.

Nu har vi så bestilt kabelnet til serveren via Dansk Kabel TV, og er kommet
til at tænke over om forbindelsen mellem den eksterne arbejdssation og
serveren bibeholdes, når isdn-forbindelsen til serveren erstattes af en
kabel-forbindelse.

Er der nogen der kan fortælle mig om det vil virke eller er mine oplysninger
for sparsomme??

Med venlig hilsen

M. Mathisen