Refleks dystrofi
Fra : Bjarne Rune Müller

Dato : 07-10-01 19:54

Hej

Jeg er en ung mand på 28 år som har været ude for en arbejdsulykke tilbage i
1993,
jeg har fået mit underben amputeret, og har fået en smertesygdom som hedder
refleks dystrofi. Jeg har fundet mange oplysninger på nettet, men kunne også
godt
tænke mig at tale/skrive med nogle som har det samme som mig

Med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Mari

Dato : 14-10-01 14:15

"Bjarne Rune Müller" <Bjarne-Hasselkaer1@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3bc0a916$0$51419$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Bjarne!

>men kunne også godt
> tænke mig at tale/skrive med nogle som har det samme som mig

Jeg tror du har mere held med at finde "fæller", hvis du skriver i news:dk.helbred.handicap

Mh Mari