Deframe
Fra : Brian

Dato : 01-10-01 08:41

Er der nogen som har fået cut'n'paste til at virke i f.eks Word, når det
kører som en Deframe applikation?
Hvad mangler jeg at konfigurere?

/Brian

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 02-10-01 20:35

Hvilken Office version ??? har du husket at bruge installscript til WTS
eller hvis office 2000 en transform file til WTS ??? problemet ligget på din
terminalserver og ikke deframe
Har du prøvet at lave dit eget design på Ondemand serveren (jsp) ??

/Kasper

Fra : Brian

Dato : 03-10-01 07:53

I første omgang prøver jeg med Word fra Office 97, som er installeret på
WTS, uden nogen form for script.
Vedr. Cut'n'Paste, så kan det ikke lade sig gøre. Hvis man f.eks kører med
Citrix, så er det en utility, som først kom med SP2 til Metaframe 1.8.
Men jeg har hørt, at den utility også skulle være intergreret med Deframe,
jeg har bare ikke fundet ud af det endnu.
Vedr. UpLynk's default sider, så har jeg ikke prøvet at lave de store
ændringer på dem endnu.

/Brian

Fra : Erik Klausen

Dato : 03-10-01 08:37

Brian wrote:

> I første omgang prøver jeg med Word fra Office 97

Jeg vidste ikke at Word kunne køre på Netware?

mvh
Erik Klausen

Fra : Brian

Dato : 03-10-01 09:44

Word kører som en Novell Deframe App., som er en del af OnDemand Services.
OnDemand delen kører på en NW5.1 server, mens Deframe delen skal køre på en
Windows Terminal Server.

/Brian

Fra : Erik Klausen

Dato : 03-10-01 13:13

Brian wrote:

> Word kører som en Novell Deframe App., som er en del af OnDemand Services.
> OnDemand delen kører på en NW5.1 server, mens Deframe delen skal køre på en
> Windows Terminal Server.

Jamen, så skal jeg fluks æde min beske satire i mig igen. Man kan da heller
ikke sove i timen mere...

mvh.
Erik Klausen