Installering af novell
Fra : Svend Roland Johanse~

Dato : 30-09-01 13:03

Hej NG
Hjælp til en grøn
Da jeg har fået en demo af novell small b.
meen jeg kan ikke installere skidtet hvad går der galt
skal hd formateres specielt ?
jeg har prøvet at installere fra boot cd og diskette
har prøvet at formattere med fat 16 og 32 men med fat 16 kan man jo kun få
2024 MB og det er jo lidt træls
at formatere 30 GB på denne måde
håber nogen kan hjælpe på forhånd
TAK

Fra : Dan Mortensen

Dato : 30-09-01 17:19

On Sun, 30 Sep 2001 14:03:07 +0200, "Svend Roland Johansen"
<Rolando@esenet.dk> wrote:

>Hej NG
>Hjælp til en grøn
>Da jeg har fået en demo af novell small b.
>meen jeg kan ikke installere skidtet hvad går der galt
>skal hd formateres specielt ?

Du skal kun lave en lille DOS-partition på fx. 500MB.

>jeg har prøvet at installere fra boot cd og diskette
>har prøvet at formattere med fat 16 og 32 men med fat 16 kan man jo kun få
>2024 MB og det er jo lidt træls

Det er jo så rigeligt til DOS'en

>at formatere 30 GB på denne måde

Novell laver selv en partition under installationen til det du skal
have liggende på serveren.

>håber nogen kan hjælpe på forhånd
>TAK

Det er ikke meget du skriver om hvor langt du kommer i inst. så kom
med lidt flere oplysninger, så er det memmere at hjælpe.

/Dan MOrtensen