Novell 3.12
Fra : Carsten.kobborg

Dato : 26-09-01 14:50

Hej
Jeg skal have en 3.12 flyttet til ny hardware. Det giver lidt problemer,
backup systemet kan ikke installeres på den nye hardware, så jeg kan ikke
læse en backup
mit spærgsmål er så hvordan kan jeg flytte hele inholdet af sys volume til
den nye HD OG få alle brugere med tilhørende retigheder med. jeg har forsøgt
med div kopi programmer men har ikke kunnet finde en som kan flytte brugere
og retigheder med.
Andet steds i gruppen læste jeg noget omkring Servermagic kan den gøre det..

MVH Carsten Kobborg

Fra : erik klausen

Dato : 26-09-01 21:15

"Carsten.kobborg" wrote:

> [...]
> backup systemet kan ikke installeres på den nye hardware, så jeg kan ikke

Kan du midlertidigt montere den nye disk i den gamle server, med det gamle
backup-drev?

> Andet steds i gruppen læste jeg noget omkring Servermagic kan den gøre det..

Ja, ServerMagic klarer ærterne.

mvh. Erik Klausen

Fra : #FIRSTNAME #SURNAME

Dato : 10-10-01 20:37

Jeg bruger Arcserve - den kan flytte ALT mellem 2 servere
hilsen HP
hp@hpelec.dk