OnDemand 1.5
Fra : Brian

Dato : 25-09-01 09:41

Hej NG,

Er der nogen som har prøvet OnDemand 1.5?
Jeg har nu ominstalleret serveren 2 gange, men jeg bliver ved med at have
det samme problem. Når jeg starter en browser på en client, og skriver
ip-adressen/ondemand, så får jeg godt nok UpLynk'es standardhjemmeside op,
men hvis jeg trykker SignOn eller Login, så melder den tilbage at siden ikke
kan vises / findes ikke (HTTP 404 fejl)
Jeg har kun fundet en enkelt TID omkring dette problem, og det var ikke det.
Serveren er en NW5.1 SP3, med de patches som skal installeres ilfg.
readme-filen til ODS1.5.

Er der nogen som har et godt forslag?

/Brian

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 25-09-01 19:33

Hejsa..
Har efterhånden lavet et par installationer med Ondemand/Deframe har du
konf. din webserver til SSL ???

/Kasper

Fra : Brian

Dato : 26-09-01 11:06

Det var DNS'en som ikke kørte ordentligt!

Ellers tak for hjælpen

/Brian