|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | RSLCOM Fra : Fenris
 | 
 Dato :  20-09-01 10:57
 | 
 |  | Hej
 
 Spørgsmål og håb om at dette er den rette gruppe.
 
 Vi har igennem længere tid brugt et selskab når vi skulle telefonere til
 udlandet, intet problem i det.
 Men problemet kom da vi via homebanking, betalte girokortet 4 gange, ja vores
 fejl, mest fordi Homebanking ikke kvitterede med at skrive at overførslen var
 iorden. Vi kontakter så selskabet 1 gang og får besked på at vi modtager en
 check. Den kom ikke og da vi anden gang kontaktede dem, sagde de at der var
 intet gjort i sagen, men at hun ville sørge for der kom en check, på det for
 meget indbetalt beløb, og beløbet var så og så stort, -kunstpause- minus 50 kr.
 fordi vi havde lavet en fejl.
 Er dette normal praksis eller er jeg blot "hysterisk"
 Mvh
 KG
 
 
 
 
 |  |  | 
  Thomas-Jensen (20-09-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas-Jensen
 | 
 Dato :  20-09-01 13:43
 | 
 |  | Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
 (checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
 det er god kundeservice?
 Hvis I er en god kunde virker det lidt mærkeligt at de gør det - her de
 derimod en omsæting på 100 kr. fra jeres side kan det næstem være dem lige
 meget.
 
 Thomas
 
 
 "Fenris" <canislupus@pc.dk> wrote in message
 news:3ba9bc6e$0$51410$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > Hej
 >
 > Spørgsmål og håb om at dette er den rette gruppe.
 >
 > Vi har igennem længere tid brugt et selskab når vi skulle telefonere til
 > udlandet, intet problem i det.
 > Men problemet kom da vi via homebanking, betalte girokortet 4 gange, ja
 vores
 > fejl, mest fordi Homebanking ikke kvitterede med at skrive at overførslen
 var
 > iorden. Vi kontakter så selskabet 1 gang og får besked på at vi modtager
 en
 > check. Den kom ikke og da vi anden gang kontaktede dem, sagde de at der
 var
 > intet gjort i sagen, men at hun ville sørge for der kom en check, på det
 for
 > meget indbetalt beløb, og beløbet var så og så stort, -kunstpause- minus
 50 kr.
 > fordi vi havde lavet en fejl.
 > Er dette normal praksis eller er jeg blot "hysterisk"
 > Mvh
 > KG
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
  Fenris (23-09-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fenris
 | 
 Dato :  23-09-01 09:14
 | 
 |  | 
 > Det er vel meget rimeligt og er nok ca. firmaets udgift i forbindelse hermed
 > (checkgebyr, kuvert, brevpapir, porto, timeløn osv.), men noget andet er om
 > det er god kundeservice?
 Slutningen er at de havde ikke reduceret i det tilbagebetalte beløb, de gjorde
 en fejl efter min mening, de sendte 3xcheck med enslydende beløb, 1 check evt.
 fradrag på sidst udsendte faktura osv. havde været fint. men det har sikkert
 været for besværligt.
 
 
 
 
 |  |  | 
 |  |