Så er Krikkit Con VII her!
Fra : Morten Lund

Dato : 18-09-01 11:56

Hej Allesammen!

Så er det endnu en gang på tide at annoncere den hyggeligste (og muligvis
underligste) con i Århus!

Krikkit Con kommer til at foregå på Katrinebjerg skole i weekenden 26-28
Oktober 2001

Vi er i år nået til nummer 7 i rækken, og som altid har vi en stak af
dugfriske scenarier, gammelkendte brætspil, og et par overraskelser i posen!

For alle live-nørderne har vi, med et års forsinkelse, afslutningen på vores
store Star Wars trilogi, så der er almulig grund til at komme til Krikkit
Con!!

Som en helt ny feature, er det i år muligt at tilmelde sig on-line, på vores
hjemmeside: www.krikkit.dk (OG: der er masser af andet guf på den side!!)

Bare væge krikkit con logoget på forsiden, så kommer du direkte dertil!
Programmet findes også på hjemmesiden i PDF format. Hvis du, af uransagelige
årsager, ikke kan få det til at virke, kan du ringe til David Thorhauge på
telefon 21 42 22 42, og få ham til at sende dig et program og en
tillmeldingsseddel. Alternativt kan du stille spørgsmål på
krikkitcon@krikkit.dk

Vi glæjer os til at se dig
/Congruppen

Fra : Christian

Dato : 20-09-01 21:23

Det lyder godt - Hvis jeg har tid og gutter har lyst - Så kommer vi også !

Fra : Morten Lund

Dato : 21-09-01 08:53

jammen det bliver da hygg'li!

/Morten

Fra : Christian

Dato : 21-09-01 17:37

Ja - Men der ikke noget Warhammer eller Warhammer Fantasy Roleplay !

Fra : Morten Lund

Dato : 23-09-01 21:58

Nej, Vi har desværre ikke noget Warhammer i år, men vi kan da sikkert finde
ud af eet eller andet, hvis du vil spille noget?

Eventuelt kan du jo lave noget WFRP til til næste år?