kampanger til D&D som er ikke voldelige
Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 09-09-01 21:38

Er det noget folk ligger inde med ???

Fra : Wrathchild

Dato : 10-09-01 06:42

Eftersom D&D er et system, hvor vold er forudsætningen for spilfigurenes
udvikling så tror jeg det er ganske få du vil kunne finde. Det betyder ikke,
at man ikke kan forandre præmisserne i systemet hvis man vil, men D&D er
bygget op omkring slagsmål - så det er generalt det folk kommer efter. Men
held og lykke med din søgen.

Der findes selvfølgelig så systemer, hvor karakterudviklingen ikke er bundet
til voldsomheder men mere til målopnåelse (som sevlfølgelig _kan_ indeholde
voldsomheder hvis det skal være) og evne til at portrættere sin spilfigur -
som min personlige favorit GURPS, men der er også andre...

--
Wrath