Sikke en gang spam
Fra : Wrathchild

Dato : 19-08-01 20:35

Der er godt nok tykt af spam her for tiden - er der nogen der tager sig af
at slette uønskede meddelelser og lignende heromkring?

--
Wrath
-------------------------

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-08-01 10:04

On Sun, 19 Aug 2001 21:35:00 +0200, "Wrathchild"
<wrathchild@hippie.dk> wrote:

>Der er godt nok tykt af spam her for tiden - er der nogen der tager sig af
>at slette uønskede meddelelser og lignende heromkring?
Hmm jeg kan kun finde et stykke SPAM i gruppen...

Fra : Wrathchild

Dato : 31-08-01 18:21

Trawler du eller hva? Prøv lige at se dig omkring.

--
Wrath
---------------------

Fra : Morten Lund

Dato : 31-08-01 20:58

Er det ikke fra I Kina spiser de hunde?

bevares, måske er det ikke lige i den bedste smag.... meeen...

/Morten

Fra : Wrathchild

Dato : 05-09-01 08:47

> Er det ikke fra I Kina spiser de hunde?

..sig'en? Jo, det er den.

> bevares, måske er det ikke lige i den bedste smag.... meeen...

Bare rolig - det er en fase jeg er på vej i gennem

--
Wrath